Powered By Blogger

niedziela, 19 czerwca 2011

w sercu

no to dzis chyba wam napisze dlugiego posta :d  nuda mnie ogarnia a tak troche jestem zmeczona .. :p wiec, od rana mialam w planach isc do babci a pozniej do dziadzi.. ale wyszlo tak, ze moja Izka sie szybciej ogarnela i poszla ze mna, nastepnie poszlysmy do Zochy :d pozniej przyszedl Wojtus;d wyszlismy na miasto spotkalam babcie dalam jej prezent, ktory przywiozlam jej z gor, :) no i swirki wymyslily,ze jedziemy do Torunia.  :p to tak delikatnie na spontanie polecilismy :d galerie obskoczylo sie, nastepnie starowka a na koniec poszlismy nad Wisłe :d posiedzielismy chwile i do domku :d ale ogl to sie nie przyzwyczajajcie, bo nie bd pisac takich sprawozdan z dnia ;p to na tyle . dziekuje dobranoc :D

6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy dzień:* a gdzie mój prezent z gór?:( czekam i czekam i czekam..

    OdpowiedzUsuń
  2. wez tamten dostanie w plape ;/ wkurwia mnie
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. A kiedy się widzimy Słoneczko?:* muszę z kimś pogadać, Ooo!

    OdpowiedzUsuń
  4. ps: uwielbiam Cię w tych kolczykach!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja to juz rozpoczynam dzis wakacje wiec czasuuu bd ;** !!

    OdpowiedzUsuń
  6. To odezwij się po zakończeniu :):*

    OdpowiedzUsuń